Itt a felfrissített új Peugeot 308
A francia gyártó kompakt modellje egyre korosabb, ezért most újból felvarrták a ráncait.
A francia gyártó kompakt modellje egyre korosabb, ezért most újból felvarrták a ráncait.
Nemrégiben hajszál híján az Év Autója lett, hamarosan viszont véget érthet az Alpine A110 pályafutása.
Megnéztük, hogy hol készül az Év Autója-díjas kompakt szabadidőautó, az XC40 tisztán elektromos változata, és üléspróbát is vettünk az elsőként Google-szoftvert futtató zöld rendszámosban.
Bár a Genfi Autószalon elmaradt idén, az egyik legfontosabb eseménye az év autója díj átadása nem.
A SUV-őrület közepén a francia mérnökök fogták az A110-es sportautót és megemelték, illetve kiszélesítették azt.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
A hazai szakemberek véleménye szerint egy elérhető árú dél-koreai kompakt versenyző jobb választás lett volna, mint a drága villanyautó. De nem sokkal.
Ritkán találkozni olyan kívül-belül izgalmas autóval, mint amilyen a francia márka új zászlóshajó modellje. Nem kevés bátorság kell manapság egy ilyen típus piacra dobásához, és emiatt még a hibák felett is könnyebben szemet lehet hunyni.
Ha a Citroën C5 AirCross bezsebeli a rangos autós díjat, akkor azt elsősorban kényelmes rugózásának, puha üléseinek és praktikus kialakításának köszönheti majd. Gyorsan kipróbáltuk, jövünk minden részlettel, így többek közt a hazai árakkal is.
Idéntől szigorúbb törésteszteken kell átesniük az új autóknak, mutatjuk, hogy a legfrissebb modellek hogyan teljesítettek.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy a szakma krémje által idén legjobbnak ítélt autó milyen valójában, így hát beültünk egy XC40-be. Sokat elárul róla, hogy egy héttel később alig akartunk kiszállni belőle.